Contact

“Aproape trei sferturi din traficul de date mobile din lume va fi sub forma de continut video, până în 2019”,potrivit CISCO
Pornind de la aceasta declaratie, este lesne de inteles de ce continutul video a devenit vital zilele noastre si de ceTeleviziunea Medicala este doar in mediul online. Acest lucru inseamna acces la informatie oricand, oriunde si de pe orice device.
In Romania sunt accesate zilnic peste 40.000.000 de clipuri video pe YouTube.
Se tot spune ca in viitor online-ul va depasi industria Tv si ca cea din urma se va muta tot pe on line. Datele arata altceva, viitorul a devenit prezentul http://www.adplayers.ro/articol/Business-6/Publicitatea-video-online-mai-eficienta-decat-TV-ul-Problema-Continutul-pe-Internet-4067.html
Internetul a schimbat mult modul in care clientul ia decizii. Filisofia publicitatii s-a schimbat, a devenit mult mai rafinata, o spun cei de la Google si cred ca ar fi bine sa-i credem cand ne prezinta ZMOT sau Zero Moment Of Truth.
Visul oricarui director de companie este sa cheltuie banii pentru promovare cu eficienta maxima, si asta a devenit o realitate cu posibilitatea realizarii campaniilor Google si Youtube, impreuna cu analizele oferite de acestia.
Daca cineva crede ca nu are nevoie de promovare, sa le spuna celor de la Coca Cola sa nu mai arunce banii pe geam, pentru ca de Coca Cola a auzit cam orice om de pe planeta.
Dar sa revenim la Televiziunea Medicala.
Pe scurt… suntem aici pentru a ingloba toate cele mentionate mai sus in domeniul medical, oferind  atat productia propriu-zisa de la un simplu teaser video pana la complexele transmisii live, cat si implementarea campaniilor, interpretarea si analizarea datelor.
Prin tot ceea ce facem sustinem excelenta in medicina!

Pentru informatii de orice natura sau intrebari ne puteti contacta la:

Str. Paganini nr. 40, Timişoara

Email: contact@televiziunea-medicala.ro

Persoana de contact:

  • Bujor Popa – Marketing Director, telefon: +40745 631 367