5 metode eficiente de slabit

5 metode eficiente de slabit

1

Mulți oameni nu sunt siguri de metode sigure și sănătoase de pierdere în greutate. Nu ajută cu nimic faptul că multe reclame și site-uri web, în special cele conduse de companii care comercializează pastile de slăbit și alte produse de slăbit, oferă informații false despre cum să slăbești.

Cea mai sigură cantitate de greutate de pierdut pe săptămână este între 1 și 2 kilograme. Cei care pierd mult mai mult pe săptămână sau încearcă diete sau programe la modă au mult mai multe șanse să-și recapete în greutate mai târziu.

Există o varietate de metode susținute de cercetare pentru a ajuta o persoană să obțină o greutate sănătoasă în siguranță. Aceste metode includ:

  1. Păstrarea gustărilor sănătoase acasă și la birou

Cel mai bine este să vă abțineți de la aprovizionarea cu gustări și dulciuri preambalate, deoarece oamenii aleg frecvent să consume produse care sunt convenabile.

Era mai dificil pentru oameni să mențină sau să slăbească atunci când mâncarea nesănătoasă era disponibilă acasă.

Menținerea gustărilor sănătoase acasă și la birou poate ajuta pe cineva să își satisfacă nevoile nutriționale, evitând în același timp prea mult zahăr și sare. Câteva gustări gustoase sunt:

  • Fructe și nuci fără zahăr sau sare suplimentar
  • legume tăiate felii
  • Iaurt cu mai puține grăsimi

2. Evitarea alimentelor procesate

Conținutul de sodiu, grăsimi, calorii și zahăr din alimentele procesate este ridicat. Spre deosebire de alimentele integrale, acestea includ frecvent mai puțini nutrienți.

Un studiu pilot a constatat că alimentele procesate sunt mult mai probabil decât alte alimente să provoace obiceiuri alimentare care creează dependență, care duc frecvent la supraalimentare.

3. Creșteți aportul de proteine

O dietă bogată în proteine poate ajuta la pierderea în greutate. un rezumat al cercetărilor disponibile Dietele bogate în proteine sunt o tehnică benefică pentru evitarea sau tratarea obezității, potrivit unui raport de la sursa de încredere pe această temă.

Informațiile în ansamblu au demonstrat că dietele bogate în proteine de 25-30 de grame de proteine la fiecare masă au îmbunătățit apetitul, gestionarea greutății corporale, reducerea factorilor de risc cardiometabolici sau toate aceste rezultate pentru sănătate.

Ar trebui să consumăm mai multe ouă, pui, pește,

4. Renuntarea la zahar

O mare parte din zahărul pe care oamenii îl consumă provine din fructoză, pe care ficatul o descompune și o transformă în grăsime. După ce ficatul transformă zahărul în grăsime, eliberează aceste celule adipoase în sânge, ceea ce poate duce la creșterea în greutate.

5. Consumul de cafea neagră

Cafeaua poate avea unele efecte pozitive asupra sănătății dacă o persoană se abține de la adăugarea de zahăr și grăsimi. Autorii unui articol de recenzie Sursă de încredere au remarcat că cafeaua a îmbunătățit metabolismul carbohidraților și grăsimilor din organism.

Rezumat – 5 metode eficiente de slabit

Oamenii care doresc să slăbească în siguranță și în mod natural ar trebui să se concentreze pe schimbarea permanentă a stilului de viață, mai degrabă decât să adopte măsuri temporare.

Este vital ca oamenii să se concentreze pe a face schimbări pe care le pot menține. În unele cazuri, o persoană poate prefera să implementeze modificări treptat sau să încerce să introducă una câte una.

Oricine consideră că este dificil să slăbească poate beneficia de o discuție cu un medic sau un dietetician pentru a găsi un plan care să funcționeze pentru ei.

Share.

1 Comment

  1. Pingback: 5 metode eficiente de slabit • VoxMedical | Viata si sanatate

Leave A Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.