Cum poti slabi 10 kilograme in 2 saptamani

0

Multa lume doreste sa slabeasca cat mai mult in scurt timp, si cum infometarea nu este o solutie, va propunem o dieta cu ajutorul careia se poate slabi 10 kilograme in 2 saptamani.

Cum poti slabi 10 kilograme in 2 saptamani

Inainte de a incepe aceasta dieta, trebuie sa te asiguri ca starea ta de sanatate iti permite acest lucru, asadar ar fi indicat sa iti faci un set de analize medicale. In plus, daca nu reusesti sa tii dieta mai mult de 6 zile, ia o pauza de la aceasta si reincepe-o de-abia dupa 3 luni, cand metabolismul tau si-a revenit complet. Nu in ultimul rand, evita orice aliment care contine conservanti si stai departe de iaurturile cu fructe, oricat de apetisante si de inofensive ti s-ar parea, pentru ca aceste contin zaharuri. Cu toate acestea, ai voie sa inlocuiesti cafeaua cu ceaiuri, daca iti plac mai mult.

Iata in ce consta dieta de slabit 10 Kg in 2 saptamani!

Ziua I

Mic dejun: o ceasca de cafea indulcita cu un cub de zahar;

Pranz: doua oua fierte tari, 100 gr de spanac si o rosie;

Cina: 200 gr de muschi de vita si o salata verde cu dressing din ulei de masline si suc de lamaie.

Ziua a II-a

Mic dejun: o ceasca de cafea indulcita cu un cub de zahar;

Pranz: 250 gr de sunca slaba si un iaurt natural;

Cina: 200 gr de muschi de vita si o salata verde cu dressing din ulei de masline si suc de lamaie.

Ziua a III-a

Mic dejun: o ceasca de cafea indulcita cu un cub de zahar si o felie de paine prajita;

Pranz: doua oua fierte, o felie de sunca slaba si o salata verde cu dressing din ulei de masline si suc de lamaie;

Cina: o telina mica, fiarta, o rosie si un fruct la alegere din urmatoarele: mar, para, portocala.

Ziua a IV-a

Mic dejun: o ceasca de cafea indulcita cu un cub de zahar si o felie de paine prajita;

Pranz: 200 ml de suc de portocale proaspat stors si un iaurt natural;

Cina: un ou fiert tare, un morcov fiert si 250 gr de branza cottage.

Ziua a V-a

Mic dejun: un morcov crud;

Pranz: 200 gr de cod inabusit cu o lingurita de unt si asezonat cu putina zeama de lamaie;

Cina: 200 gr de muschi de vita si cateva felii de telina cruda.

Ziua a VI-a

Mic dejun: o ceasca de cafea indulcita cu un cub de zahar si o felie de paine prajita;

Pranz: 2 oua fierte tari si un morcov crud;

Cina: 200 gr de pui preparat la cuptor si o portie de salata verde cu dressing din ulei de masline si zeama de lamaie.

Ziua a VII-a

Mic dejun: 1 ceasca de ceai neindulcit;

Pranz: multa apa;

Cina: 200 gr de friptura de miel pregatita la cuptor sau pe gratar si un mar.

Ziua a VIII-a

Mic dejun: o ceasca de cafea indulcita cu un cub de zahar;

Pranz: 2 oua fierte tari, 400 gr de spanac si o rosie;

Cina: 200 gr de friptura de vita si o portie de salata verde cu dressing din ulei de masline si zeama de lamaie.

Ziua a IX-a

Mic dejun: o ceasca de cafea indulcita cu un cub de zahar;

Pranz: 250 gr de sunca slaba si un pahar de iaurt natural;

Cina: 250 gr de friptura de vita la tava si o salata verde cu dressingdin ulei de masline si zeama de lamaie.

Ziua a X-a

Mic dejun: o ceasca de cafea indulcita cu un cub de zahar si o felie de paine prajita;

Pranz: doua oua fierte, o felie de sunca slaba si o salata verde cu dressing din ulei de masline si suc de lamaie;

Cina: o telina mica, fiarta, o rosie si un fruct la alegere din urmatoarele: mar, para, portocala.

Ziua a XI-a

Mic dejun: o ceasca de cafea indulcita cu un cub de zahar si o felie de paine prajita;

Pranz: 200 ml de suc de portocale proaspat stors si un iaurt natural;

Cina: un ou fiert tare, un morcov fiert si 250 gr de branza cottage.

Ziua a XII-a

Mic dejun: un morcov crud;

Pranz: 200 gr de cod inabusit cu o lingurita de unt si asezonat cu putina zeama de lamaie;

Cina: 200 gr de muschi de vita si cateva felii de telina cruda.

Ziua a XIII-a

Mic dejun: o ceasca de cafea indulcita cu un cub de zahar si o felie de paine prajita;

Pranz: doua oua fierte tari si un morcov;

Cina: 250 gr de pui inabusit si o salata verde cu dressing din ulei de masline si suc de lamaie.

Cu aceasta dieta se poate slabi 10 in doar 2 saptamani! Dupa aceea, insa, trebuie sa ai in continuare grija la regimul tau alimentar si sa faci miscare in fiecare zi, pentru a preveni efectul yo-yo, care consta in acumularea unui numar si mai mare de kilograme.

sursa

Share.

Leave A Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.