Dieta indiana prin care se elimina toxinele si se slabeste 8 kg intr-o saptamana

1

Dieta indiana este o dieta foarte populara in ultima vreme. Traim intr-o societate cu un ritm de viata tot mai alert si mai stresant, in care ne ramane din ce in ce mai putin timp pentru a face sport si a avea o alimentatie sanatoasa. Ritmul alert si alimentatia superficiala duc la acumularea multor kilograme in plus, acestea si numeroase alte dezechilibre la nivelul organismului, precum cresterea nivelului de colesterol din sange si a glicemiei. De asemenea ficatul si sistemul cardiovascular sunt si ele afectate.

Din dorinta de a scapa rapid de surplusul de kilograme, unele persoane ajung sa apeleze la masuri care distrug si mai mult ecilibrul organismului, apeland la infometarea voluntara. Acest tip de slabire este contraindicat, medicii recomandand o dieta echilibrata.

Din categoria metodelor de slabire rapide si sanatoase, in continuare va prezentam dieta indiana, prin intermediul aceastei o persoana putand sa slabeasca chiar si 8 kilograme pe saptamana, in timp ce se topesc grasimile de pe abdomen si se detoxifica organismul, crescand nivelul de energie al persoanei care o aplica, toate aceste efecte fiind obtinute urmand un regim alimentar sanatos.

Dieta indiana – ghid de aplicare

Una din conditiile de baza pentru a obtine rezultate cu aceasta dieta este sa nu se consume absolut deloc bauturi care contin alcool. Alcoolul este o substanta (produs de metabolism) care se formeaza prin fermentarea zaharului pe care drojdia o transforma in etanol si bioxid de carbon, marind acidul uric din organism si incetinind eliminarea apei din organism, blocandu-se astfel detoxifierea naturala a organismului. Acesta este si unul din motivele pentru care medicii recomanda consumul de minim doi litri de apa pe zi, apa ajutand la eliminarea kilogramelor in plus.

Meniu pe zile in dieta indiana

Ziua 1

In prima zi a dietei, specialistii care au conceput acest meniu recomanda sa se consume doar fructe, insa trebuie excluse din meniu bananele, mango-ul si strugurii datorita aportului crescut de zahar pe care il detin. In schimb, din meniul primei zile nu ar trebui sa lipseasca merele, portocalele, pepenele rosu , rodiile si capsunile (in functie de sezonul in care aplicati aceasta dieta), acestea putand fi consumate in orice cantitate.

Ziua 2

In aceasta a doua zi a dietei indiene se recomanda ca din meniu sa faca parte in exclusivitate doar legume, acestea putand fi consumate atat fierte cat si crude. Specialistii ne spun ca acestea confera organismului energie si carbohidrati suficienti pentru o zi intreaga, mai ales daca se consuma multe legume verzi.

Ziua 3

Ziua a treia a dietei indiene presupune combinarea de legume si fructe in meniu, conditia de baza fiind sa nu se consume absolut deloc cartofi.

Ziua 4

In a patra zi a dietei se permite consumarea de banane in timpul zilei, pana cel tarziu la ora 18, precum si consumul a maxim patru pahare de lapte pentru asigurarea nevoilor de potasiu si sodiu ale organismului.

Ziua 5

Meniul zilei a cincea a dietei presupune consumul de pana la sase rosii, varza si branza de vaci, precum si marirea cu un sfert a dozei de apa.

Ziua 6

In cea de a sasea zi a dietei indiene, specialistii recomanda legume (in special varza) si branza de vaci, rosiile fiind permise doar sub forma de supa.

Ziua 7

Ziua a saptea este considerata a fi cea mai importanta din toata dieta, din meniu facand parte sucul de fructe si orezul brun sau alte tipuri de legume, cantitatea admisa fiind cea continuta de o cana obisnuita.

Pentru ca dieta indiana sa aduca rezultatele scontate, este recomandat a se evita cafeaua, ceaiul si alcoolul, acestea fiind inlocuite cu o cantitate cat mai mare de apa.

Share.