10 reguli pentru un stil de viata mai sanatos. Specialistii Sci-MX ne ofera cele mai bune sfaturi!

0

Intr-o societate atat de dinamica, ritmul de viata este mereu unul alert si multe dintre persoane se simt depasite, adoptand un stil sedentar, lipsit de activitate, dezechilibrat, ceea ce va duce fara doar si poate la numeroase probleme de sanatate.

Ei bine, pentru a veni in ajutorul vostru, specialistii Sci-MX, cu o experienta bogata in domeniul nutritiei, ne ofera cele mai bune si utile sfaturi pentru a avea o viata mai sanatoasa. Sa vedem care sunt acestea:

  1. Alimentatia sa fie completa

Cel mai important aspect legat de o viata sanatoasa este alimentatia. Se spune ca suntem ceea ce mancam, motiv pentru care trebuie sa ne alegem cu grija alimentele, modul in care le preparam, precum si nutrientii pe care acestea le contin.

O alimentatie sanatoasa trebuie sa aiba un aport optim de macronutrienti (proteine, glucide, lipide) si micronutrienti (vitamine, minerale), astfel incat organismul sa lucreze in mod eficient, iar obiectivele dorite sa fie atinse cu usurinta (cresterea masei musculare, slabire, tonifiere, etc.).

Avand in vedere ca poate fi destul de dificil sa ne luam nutrientii necesari doar din alimentatia de baza, utilizarea unor suplimente nutritionale este cea mai buna solutie. In acest sens, Sci-MX ofera si o gama variata de astfel de produse, regasite pe site-ul sci-mx.ro.

  1. Mesele sa fie mai dese

Este foarte important ca mesele zilnice sa fie structurate cat mai eficient. Toata lumea stie de clasicele 3 mese (mic-dejun, pranz, cina), insa studiile au aratat faptul ca cel mai eficient program alimentar trebuie sa cuprinda mese mai dese si mai mici.

Undeva la 4 mese principale si 2 gustari ar fi numarul ideal. Referitor la intervalul dintre acestea se recomanda 2-3 ore, astfel incat metabolismul este stimulat in mod continuu si nu apare nici senzatia de foame.

  1. Hidratarea este obligatorie

Apa este elementul esential vietii si fara de care nu ar avea loc multe procese vitale. Indiferent ca avem un ritm de viata mai agitat sau nu, lipsa hidratarii corespunzatoare nu are nici o scuza.

De asemenea, in situatia in care au loc antrenamente, aportul de apa trebuie sa fie tratat cu o si mai mare atentie. Se recomanda minim 2 l de lichide consumate zilnic, cantitate ce poate chiar sa fie mai crescuta in perioada sezonului cald, cand apa este eliminata mult mai usor din corp.

  1. Miscare in mod regulat

Sistemul circulator, sistemul respirator, sistemul imunitar, starea psihica, toate acestea pot fi aduse la un nivel optim de functionare atunci cand stilul de viata este unul activ, iar sedentarismul nu se regaseste.

Pentru rezultate optime un minim de 30 de minute zilnic este suficient. Evident, in situatia in care se doresc si rezultate mai deosebite atunci sportul trebuie sa fie tratat cu seriozitate si orele de antrenament sa fie structurate mai atent, aspect ce-l vom discuta in continuare.

  1. Respectarea unui program de antrenament

Persoanele care vor sa aiba rezultate deosebite si un corp de invidiat trebuie sa trateze antrenamentele cu seriozitate. In acest sens e nevoie de respectarea unui program de antrenament realizat cu atentie, care sa grupeze eficient musculatura si rezultatele nu vor intarzia sa apara.

  1. Executia corecta a exercitiilor

O greseala des intalnita este cea in care exercitiile sunt executate cu greutati foarte mari, iar forma acestora nu este altceva decat una care va determina accidentari. In acest sens, executarea corecta este mult mai importanta decat greutatile folosite, aspect ce trebuie urmarit cu fiecare ocazie.

  1. Antrenamente mai scurte si mai eficiente

Cine spune ca pentru a avea rezultate vizibile trebuie sa te antrenezi mai mult habar nu avea ce spune. Intensitatea s-a dovedit a fi mult mai eficienta decat antrenamentele intinse pe o perioada lunga de timp.

Prin urmare, un antrenament de 30-45 minute, executat la o intenstitate peste medie, va aduce rezultate spectaculoase.

  1. Odihna corespunzatoare

Toata lumea stie ca pentru a oferi un randament optim e necesar sa ne odihnim 8 ore in fiecare seara. Ce-i drept, fiecare persoana poate avea nevoie de un numar mai mic sau mai mare de ore, aceasta fiind o valoare aproximativa.

Indiferent de situatie, necesitatea odihnei este clar resimtita, fiind un factor cu influenta directa asupra rezultatelor. In aceeasi ordine de idei, chiar si intre antrenamente trebuie sa existe o pauza calculata, astfel incat sa se evite lucrarea unei grupe de muschi mai frecvent decat este cazul, neavand timp suficient sa se recupereze (perioada in care aceasta se dezvolta de altfel).

  1. Control medical periodic

Pentru un stil de viata sanatos e important sa ne monitorizam organismul, sa ne masuram corpul si sa observam schimbarile care au loc. In felul acesta ne vom da seama daca este vorba despre o evolutie sau din contra, daca ceva ar trebui schimbat in stilul de viata.

O vizita periodica la medic este perfecta pentru a intampina din timp eventualele probleme si pentru a lua cele mai bune decizii daca este cazul.

  1. Organizarea eficienta a timpului

Nu in ultimul rand, multe persoane considera ca nu au timp mai de nimic: sa manance echilibrat, sa gateasca, sa faca sport, sa se odihneasca. Acest lucru vine in primul rand din lipsa de organizare a timpului, ori ineficienta desavarsita din acest punct de vedere.

Cea mai buna solutie in acest sens e prioritizarea sarcinilor cu adevarat importante si eficientizarea acestora.

Asadar, respectand sfaturile oferite de expertii Sci-MX, stilul de viata va deveni unul mult mai sanatos, iar diferitele obiective vor putea fi indeplinite, mai ales alaturi de produsele nutritive oferite in cadrul magazinului online – sci-mx.ro.

Share.

Leave A Reply